Dark Void Review

Sa zbori cu jetpackul poate fi oarecum distractiv, dar rutina luptelor si lungile zboruri pana la urmatorul obiectiv fac din Dark Void un joc de pluton.

Aceasta idee a unui joc in care personajul principal sa poata, pe langa lupta la sol, sa poata zbura cu ajutorul unui dispozitiv special, face parte din vechile visuri ale oamenilor. Experienta din Dark Void trebuia sa te apropie de acesta idee fantastica, insa gameplay-ul din acest joc te face sa ramai cu picioarele pe pamant. La propriu. Sa zbori cu jetpack-ul din dotare poate sa fie in unele momente fun, mai ales ca poti sa faci tot felul de manevre, sa te feresti de navele inamice sau sa ajungi mai rapid intr-un colt al camerei. Ceea ce distruge gameplay-ul din Dark Void, este modul pur shooter, atunci cand nu zbori si porti luptele la sol. Este banal, nu ofera niciun pic de diversificare si devine un stereotip general. Mai mult decat atat, jocul are o campanie de numai 8 ore si nu este niciun fel de mod multiplayer care sa ii asigure rejucabilitatea.
Din pacate primele cateva ore nu se vor ridica la nivelul asteptarilor. Dupa un prolog fara niciun fel de rost incepi actiunea din Dark Void, totul la nivelul solului, jetpack-ul fiind obtinut mult mai tarziu. Sistemul de cover din joc este destul de greoi, ceea ce este un mare minus avand in vedere ca intreaga actiune se bazeaza pe cover. Inteligenta inamicilor este destul de slaba, insa Atari a incercat sa compenseze printr-un numar mai mare de inamici. Proasta idee.
Primul zbor cu jetpack-ul poate sa fie un pic derutant, insa va exista o senzatie placuta avand in vedere posibilitatea mare de explorare si zborul pe plan vertical. Luptele aeriene sunt destul de bine realizate, insa devin repetitive la un moment dat. Pentru level boss sau inamici mai importanti sunt anumite actiuni specifice de lupta, care mai adauga un pic de varietate. In momentul in care esti echipat cu jetpack-ul la maxim, jocul devine mult mai interesant si iti ofera momente in care pur si simplu poti sa fci cam ce vrei tu, poti sa te joci pur si simplu cu mediul inconjurator. Grafica din joc este bine realizata, mai ales atunci cand esti in aer poti beneficia de o experienta grafica cu totul iesita din comun.
Este pacat ca Dark Void nu isi capitalizeaza potentialul enorm, mai ales atunci cand vine vorba de modul de zbor. Si mai debusolant este faptul ca nu iti ofera posibilitatea sa te intalnesti intr-o lupta multiplayer cu prietenii. Dark Void ofera doar o campanie singleplayer, insa povestea este destul de intriganta astfel incat sa te tina in fata monitorului. Dupa ce termini campania principala, poti sa rejoci episoadele care ti-au placut mai mult si poti sa iti upgradezi in continuare arsenalul. Totusi, Dark Void ofera prea putin fata de ceea ce s-a vrut initial si nu se justifica o investitie in acest sens.